Дякуємо, Олена, за Ваш відгук! Шкода, що Ви не вказали, в якому відділенні обслуговуєтесь. Так нам було би легше реагувати на Ваше зауваження! Хоча, якщо бути об’єктивним, то відповідальність, за терміни оплати за підписаним кредитним договором, лежить, в першу чергу, на клієнті, а нагадування про його прострочення — добра воля касирів-експертів, так як ми працюємо для Вас і кожен задоволений клієнт — нам нагорода! Конкретно, в Вашій ситуації — сумно, що наші працівники, взявши на себе таку відповідальність, Вас підводять!

З повагою, Ломбард «УМКВ і Компанія»

Ломбард «УМКВ і Компанія»

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *